1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr
dimarts, 14 de gener de 2014 13:46

Comunicat de la Federació Catalana de Vela: Mesures per popularitzar el creuer

La Federació Catalana de Vela, per per popularitzar el món del creuer i facilitar el traspàs al certificat de mesurament ORC CLUB ajustant-se a la situació econòmica del país, en Junta Directiva, reunida ahir al vespre dia 13 de gener, va acordar per una àmplia majoria subvencionar en un 100% del seu cost l’emissió del primer certificat de ràting ORC CLUB de l’any a tots els que acreditin la tramitació d’un mínim de 3 llicències per barco (vàlides per 1 única embarcació).

Per a les modalitats Solitaris i A2, es subvencionarà el 100% del cost del certificat de ràting ORC CLUB, a aquells que hagin participat en el Campionat de Catalunya 2013 o en alguna de les proves de Copes Catalanes i que presentin la seva llicència.

Aquesta subvenció també es mantindrà per l’any 2015 per a totes les embarcacions que hagin participat, com a mínim, en alguna prova de Campionats de Catalunya i Copes Catalanes d’aquest any 2014.

Aquesta decisió està presa des de la voluntat d’unir el màxim possible a tota la flota de creuers i popularitzar aquesta classe.

Des de la Federació, instem a la RANC a arribar a un acord amb la RFEV i d'aquesta manera sumar esforços per al bé de la Vela.

Per sol·licitar el certificat ORC CLUB s’haurà d’enviar aquesta sol·licitud degudament complimentada, més l’últim certificat que hagi tingut l’embarcació. Aquesta documentació es pot enviar a l’adreça de correu electrònic creuers@vela.cat

A la pàgina web vela.cat/creuer trobareu tota la informació del món del creuer, rànquing, documents, classificacions, calendari...etc.

Us agraïm en feu el màxim de difusió a tota la gent vinculada a la vela o gent que cregueu els pugui interessar.

Per a més informació o consultes: creuers@vela.cat