1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr
Home \ Notícies \ Comunicat referent a la cancel·lació de la Barcelona World Race
dimecres, 4 d'abril de 2018 19:00

Comunicat referent a la cancel·lació de la Barcelona World Race

Barcelona - 3 d’abril - 2018 - La Federació Catalana de Vela, el Reial Club Nàutic de Barcelona, el Reial Club Marítim de Barcelona i el Barcelona Clúster Nàutic han signat, al RCN de Barcelona, un comunicat referent a la cancel·lació de la Barcelona World Race.

A la signatura hi han participat en Xavier Torres, president de la Federació Catalana de Vela, en Félix Escalas Llimona, president del RCN Barcelona, en Antonio Masriera Escola, president del RCM de Barcelona, i en Toni Tió Sauleda, president del Clúster Nàutic de Barcelona.

Comunicat:

“Des de la Federació Catalana de Vela, el Reial Club Nàutic de Barcelona, el Reial Club Marítim de Barcelona i el Barcelona Clúster Nàutic lamentem profundament la decisió de suspendre l'edició 2019 de la Barcelona World Race, pocs mesos abans de la sortida.

Aquest esdeveniment, producte del dinamisme i la creativitat que caracteritza l'esport català, ha contribuït al foment de la vela d'alta competició i ha situat els nostres navegants oceànics i l'indústria nàutica a la primera línia del panorama internacional.

Així mateix, la ciutat de Barcelona ha tingut en aquesta competició un nou focus de difusió i projecció vinculat a la vela i a l'activitat nàutica. Sens dubte aquesta decisió compromet anys d'esforç i d'inversions per fer que Barcelona sigui el que és ara, una ciutat oberta al mar, on encara queda molt per recórrer i, malauradament, aquest fet suposa un cop molt dur.

Desitgem que aquesta suspensió pugui revertir-se en un futur pròxim i d'aquesta manera mantenir Barcelona com a seu històrica de grans esdeveniments esportius internacionals.”