1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr
Home \ Notícies
Notícies

Aquest cap de setmana es va disputar una nova prova de la World Cup, la Dellta Lloyd Regatta, aquest cop a Medemblik (Holanda), després de SAR Princesa Sofia disputat fa un parell de setmanes a Mallorca.

 

En aquesta nova prova Silvia Roca i les seves companyes d'equip Eva González i Lara Cacabelos, van aconseguir la 5a plaça per davant de Echegoyen i la serva tripulació. Tot dos equips formen part del l'equip preolímpic espanyol. Recordem que els Jocs olímpics tindran lloc a Londres al 2012. La lluita per aquesta cinquena posició entre els dos equips espanyols denota el gran nivell i igualtat que hi ha entre ells. I cal destacar també les seves actuacions dins d'un grup de competidores de gairebé 20 tripulacions. Un cop més entre les millors 10 tripulacions a nivell mundial.

 

Classificació General Match Race femení

 

D'altra banda Miqui Gómez va obtenir la 9a posició. Va ser més o menys regular mantenint-se sempre dins de les 10 primeres posicions, però l'exigència de la competició degut al fort vent va per que en tres proves el va enviar a la 10a plaça.

 

Totes les Classificacions

 

Font: imatges extretes de la web de la regatta

Estimats Presidents, Comodors, Navegants, Secretaris de Classe, Tècnics i Jutges,

Aquest dies han estat divulgats manifestos i corrents d’opinió relatives al  punt de l'ordre del dia de la pròxima assemblea de la Federació, en el que es proposa la venda del Centre Internacional de Vela de Catalunya (CIVC).

La simplificació del text d’un “Ordre del Dia” i la seva redacció pot portar a interpretacions incorrectes no desitjades.

En aquests sentit, voldríem aclarir la següent informació:

Que el CIVC és un projecte en el que l'actual equip directiu de la Federació està completament compromès, i en el que hi està dedicant moltes hores i esforços per tal de que sigui una realitat, i poder veure’l ben aviat en funcionament al servei dels esportistes.

La intenció de l’actual procés és el traspàs de la propietat a l'Administració Pública per a que pugui fer-se càrrec de les despeses que ha generat la inversió. La clau del procés esmentat és la vinculació d’aquest traspàs a la signatura d’un contracte de gestió en favor de la Federació Catalana de Vela. Aquest model de funcionament és habitual en el sistema esportiu i propi d’ instal·lacions, com el Centre Municipal de Vela, o els altres Centres de Tecnificació a Espanya.

Hem d’assenyalar que la Federació està hipotecada en 1,5 milions d'euros, i que a més,  ha estat necessari atendre, amb càrrec a la  tresoreria ordinària de l’entitat, prop d’un milió d'euros per finançar costos addicionals d'obra no pressupostats en el seu inici. 

En aquest sentit hem de buscar solucions ingenioses per tal d'aconseguir posar a disposició dels esportistes aquest fantàstic centre, minimitzant el cost econòmic per part de la federació, qui te per objectiu principal el servei als clubs i als seus esportistes.

Les condicions defensades per l’actual Junta Directiva i associades al traspàs del CIVC són: 

  • Que es puguin subrogar les obligacions i els deutes existents referents a l'edifici.
  • Que es pugui recuperar com més aviat millor el fins ara disposat de la tresoreria ordinària de la Federació per recuperar el fons de maniobra de la pròpia Federació i poder  ajudar als clubs, als seus esportistes i a la vela catalana.
  • Que es faci un contracte de gestió amb la Federació per tenir el control del CIVC per els anys que resten de concessió i i treballar per obtenir de les Administracions Públiques, tal i com tenen els altres CAR d’Espanya, una aportació ordinària a fons perdut per al funcionament del CIVC. (tenim el compromís del Consejo Superior de Deportes, de fer una aportació anual del 50% del cost operatiu ordinari de la instal·lació), reduint les possibles pèrdues econòmiques de funcionament que el centre podria tenir i que des de la Federació s’hauria de suportar. 

 

Cal tenir en compte, que l'edifici del CIVC està sobre una concessió (en un espai públic) que acaba el dia 28 de febrer de 2031, per tant, mai serà un edifici de propietat convencional ja que passarà a titularitat pública en 20 anys,  o s'haurà de renovar la concessió.

No suma ni ens acosten a la solució, les actituds que generen confusió, desunió i atacs a la institució que representem davant d’un repte tant important com el que tenim entre mans. Totes aquestes actituds a qui realment fan mal és a la Vela. Per això, cal que siguem positius, anem tots a la una, i sumem.

Estem a la vostra disposició per aclarir qualsevol dubte i/o aclariment, i recollir les vostres inquietuds i opinions.

Una abraçada, i recordeu: qui no corre, vela!

Junta Directiva Federació Catalana de Vela

Des de vela.cat hem aconseguit un nou avantatge per als federats.

Ja podeu gaudir d'un 5% de descompte en els productes de la botiga on-line de Madetosail, empresa dedicada a la venda de material nàutic.

logo1000_transparente

Per poder gaudir d'aquest descompte només caldrà estar en possessió del carnet vela.cat i introduir el codi velacat en el moment de fer la compra.

Consulteu aquest descompte i molts d'altres a la nostra web, a l'apartat d'avantatges.

<< Inici < Anterior 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 Següent > Final >>
Pàgina 844 de 899

Aquest web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Si vol, pot canviar les seves preferències o ampliar aquesta informació aquí To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information