1353078652 facebook 1353078663 twitter 1353078747 linkedin youtube 1353078780 flickr
Home \ Uneix-te \ Accidents


Accidents

 

 

Què fer en cas d'accident?

 

1


Emplenar en la seva totalitat el certificat d'accident adjunt que haurà d'estar signat i segellat pel club o entitat esportiva corresponent.

 

icon-pdf Certificat d'accident  


Només per a Escoles de Vela, descarrega't el certificat d'accident per als carnets de CAMPUS, aquí.


2


Posar en coneixement de la companyia asseguradora l'incident sofert, trucant al Centre d'Atenció 24 hores de MAPFRE (902 157 504). L'accident haurà d'estar comunicat immediatament després de la seva ocurrència.

 


3


En la comunicació telefònica s'haurà de facilitar:
         - Número de Pòlissa (indicat en el certificat d'accident: 055-1380302930)
         - Dades personals del lesionat
         - Dades del club o entitat esportiva on ha tingut lloc
         - Data i descripció de l'incident
         - Danys físics soferts
Una vegada recollides aquestes dades, el Centre d'Atenció facilitarà el número d'expedient, que s'haurà d'anotar a la capçalera del Certificat d'Accident.

 


4


El lesionat es dirigirà al Centre Mèdic Concertat aportant el "Certificat de Comunicació d'Accidents" degudament complimentat (és imprescindible per a rebre assistència que en el certificat consti el número d'expedient) i la llicència/carnet federatiu.

 

icon-pdf Guia de Centres Concertats


5


En cas d'urgència vital el lesionat podrà rebre l'assistència mèdica d'urgència al Centre Sanitari més pròxim. MAPFRE VIDA es farà càrrec de les factures derivades de l'assistència d'urgència prestada a les primeres 24h des de la data d'ocurrència de l'accident.

 

Una vegada superada la primera assistència d'urgència el lesionat haurà de ser traslladat al Centre Mèdic Concertat per continuar el seu tractament. En cas que no es faci, MAPDRE VIDA no assumirà el pagament de les factures derivades. 

 


icon-pdf Descarrega't el protocol d'accidents

 

 

I en cas d'accident de Responsabilitat Civil?

 

1


Cal fer una reclamació per escrit de l'incident succeït i enviar-ho per correu electrònic a serveis@vela.cat, a partir d'aquí, l'escrit es farà arribar a la companyia asseguradora la qual obrirà un expedient i informarà dels pròxims passos a seguir.

Aquest web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Si vol, pot canviar les seves preferències o ampliar aquesta informació aquí To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information